Geen woorden ... - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Eline Verhaar - WaarBenJij.nu Geen woorden ... - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Eline Verhaar - WaarBenJij.nu

Geen woorden ...

Door: Auntie eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

21 April 2019 | Oeganda, Jinja

He hallo lieve mensen,

Zoals jullie misschien wel weten schrijf ik mijn verslag nooit van te voren. Altijd zondag na de kerk. Vanmorgen stonden we vroeg op om ons klaar te maken voor de kerk, extra mooie kleding aan omdat het vandaag Pasen is en we hebben een bruiloft vanmiddag. Vrolijk op de boda en dan krijg je een verschrikkelijk bericht uit Nederland.

Afgelopen nacht is er in ons dorp een jong meisje (17) aangereden en hierbij overleden. Verschrikkelijk. Dan heb je geen woorden meer over, alleen maar heel veel vragen en verdriet voor haar familie en de bestuurder.

Het voelt dan ook erg dubbel om nu al mijn verhaaltjes op te gaan schrijven, het valt allemaal in het niet bij dit vreselijke bericht.

Ik heb daarom ook gewoon besloten om niet te schrijven en vandaag, de tijd die ik zou besteden aan deze blog, te gaan bidden voor de familie, al haar vrienden en iedereen die haar zo liefhad. Ook omdat ik weet dat heel veel mensen die dit lezen haar ook kende. Gebruik alsjeblieft je tijd die je zou gebruiken voor het lezen van deze blog aan gebed!

Johannes 14:27
"Ik laat jullie vrede na; mijn vrede geef ik jullie, zoals de wereld die niet geven kan. Maak je niet ongerust en verlies de moed niet."

  • 21 April 2019 - 12:24

    Henriette:

    Goed idee Eline! We bidden met je mee, om zo dit verlies en verdriet bij God te brengen en te vragen om Zijn nabijheid in dit alles.

  • 22 April 2019 - 14:14

    The Blackies:

    Amen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Eline Verhaar Supervisor Zorgboerderij Home Sweet Home Lees, denk en beleef met mij mee. www.homesweethomeuganda.nl

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 88882

Voorgaande reizen:

24 April 2017 - 30 November -0001

Oeganda

Landen bezocht: